Napište nám Facebook Nahoru

Administrativní pracovník / pracovnice

Náplň práce:

  • Agenda evidence a registru smluv
  • Organizace a administrativní podpora agendy veřejných zakázek

 

Požadujeme:

  • SŠ s maturitou  / VŠ vzdělání (obchodní, ekonomický, humanitní směr)
  • dobrá znalost práce na PC
  • aktivní přístup k práci, morální bezúhonnost
  • nástup dohodou

 

Nabízíme Vám:

  • práci na hlavní pracovní poměr 
  • příjemný pracovní kolektiv 
  • mzdu dle dosažené kvalifikace, osobní ohodnocení, výkonnostní odměny, příplatky a bonusy 
  • možnost ubytování
  • příspěvek na stravování
  • 5 týdnů dovolené
  • nadstandardní pokoje při léčbě v nemocnici 
  • zvýhodněný tarif mobilních operátorů pro zaměstnance i rodinu
  • zvýhodněná nabídka vybraných bankovních produktů
  • slevy na cestování a další zaměstnanecké benefity

 

 V případě Vašeho zájmu prosím zašlete svůj životopis se Souhlasem se zpracováním osobních údajůnejpozději do 15.10.2021.

Email: kariera@nem-km.cz

Kontakt: obchodní náměstek, Ing. Blanka Šimůnková, tel. 733 595 453

 

 

« Zpět do kategorie

 

Rychlé odkazy