Administrativní pracovník / pracovnice
Náplň práce:
- Agenda evidence a registru smluv
- Organizace a administrativní podpora agendy veřejných zakázek
Požadujeme:
- SŠ s maturitou / VŠ vzdělání (obchodní, ekonomický, humanitní směr)
- dobrá znalost práce na PC
- aktivní přístup k práci, morální bezúhonnost
- nástup dohodou
Nabízíme Vám:
- práci na hlavní pracovní poměr
- příjemný pracovní kolektiv
- mzdu dle dosažené kvalifikace, osobní ohodnocení, výkonnostní odměny, příplatky a bonusy
- možnost ubytování
- příspěvek na stravování
- 5 týdnů dovolené
- nadstandardní pokoje při léčbě v nemocnici
- zvýhodněný tarif mobilních operátorů pro zaměstnance i rodinu
- zvýhodněná nabídka vybraných bankovních produktů
- slevy na cestování a další zaměstnanecké benefity
V případě Vašeho zájmu prosím zašlete svůj životopis se Souhlasem se zpracováním osobních údajů, nejpozději do 15.10.2021.
Email: kariera@nem-km.cz
Kontakt: obchodní náměstek, Ing. Blanka Šimůnková, tel. 733 595 453